5 Aralık 2023 Salı

Merhaba Çocuk Tatilde "2" (2020)

 Nice Şairin, Şiiridir Yolculuklar... 

Küçük Bir Sahil Kasabasına Düşen Pembe Rüyaların Esintisi, Ufak Bir Çocuğun Özgürlüğünü Temsil Eder! 

Benim küçüklük rüyalarım, İzmir'in Foça'sıdır... Bir yolunu bulup orada yaşamayı, gökyüzü ile birleşen denizinde fok görmeyi, tüm eski sokaklarında tarihinin izini sürmeyi, sahilde bisiklet binip, köpeğimle sırt sırta verip dinlenmeyi hayal ettim hep!

Henüz bu hayalime kavuşamamış olsam da, Foça'da doğmuş şanslı çocukların gözlerinde hasret giderebilirdim. 

Ve 26 Temmuz 2020 tarihinde Kozbeyli'de yeşerttik umutları :)    


Bazen küçük bir çocuktan kocaman sözler işitirsiniz. Büyümüşte küçülmüş denir ya hani, işte öyle bir şey! 
İleride ne olmak istersin soruma "iç mimar" diyen İlknur mesela... Kesinlikle olabilir! Ya da piyangodan para çıkmış, çok zenginsin, ne yapardın dediğimde çocuklara top falan alırdım, köyüme bir sürü market açardım diyen İsmail... Kulaklarınız çınlasın! Masumiyetiniz ve İnancınız nice yetişkinin hırsına ve kibrine bedel... İyi ki varsınız.


Aslı, Atlas, Elif, Ezgi, Eyüp, Havin, Hazal, Merve, Nisa, Nur, İrem, Onur, Sema, Selin, Tuna, Zeynep, Yağmur...

30 Ağustos 2020 Aliağa / Samurlu Köyü - Nene Hatun ve Zübeyde Hanım caddelerin de 17 miniğin mutluluğuna tanıklık ettim...


   Hiç bilmediğiniz bir yolda araba kullandığınızı hayal edin... Aracın içi hediye dolu! Ve yine hiç bilmediğiniz bir sokakta oyun oynayan çocuklar var. Belki de bir daha hiç karşılaşmayacağınız çocuklar... 
Şimdi fotoğrafın en sağında duran çocuğun bakışlarına bakın, sonra kolu alçıda olan çocuğa, sonra en miniklerine... 
Bana orada yeşeren şeylerden daha kıymetli tek bir şey gösterebilir misiniz? 


***

Birinin kalbini kırmak, kalbini kazanmaktan daha zordur...

Ufak bir hediye ile elde edeceğiniz umudu hiç bir mağazadan satın alamazsınız.

Bu yüzden sadece bir kez olsun tanımadığınız birini mutlu etmeyi deneyin!
Çok zor değil... Zaten en büyük iyiliği kendinize yapmış olacaksınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hayal Atölyesi "2" (2018-2023)